Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Aká pokuta vám hrozí za neplatnú STK (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Trošku ťa poopravím.

Dnes už netreba mať elektronický občiansky preukaz. Ide to aj bez neho, dokonca aj bez občianskeho. Stačí na to veľký technický kvôli číslu.
 
Hodnoť

 

je to iba cista zlodejina zo strany statu. Kazdy kto ma trocha rozumu bez kontrol nejazdi. A pokial ano, mala by byt od toho policia aby za to dala taku pokutu ze 350 Eur by bola iba smet. Toto vyriesi iba prijem do statnej kasy, nijako to nema vplyv na bezpecnost. Pretoze rychli mladici a slecny s telefonom na uchu tu technicku urcite maju.
 

presne tak

odporne vypalnictvo zo strany statu, cista ryza a buzeracia ludi
 
Hodnoť

Chrapúnstvo a špinavosť

až po mraky. Nič to nerieši, je to len dalšia zlodejina a výpalníctvo. Moje auto má 34000 km a už som bol 3x na kontrole. Pozrite dokument o lodnej doprave - 15 najväčších lodí vypustí emisie ako všetky autá sveta. A lodí je 60 000 a na žiadne emisné nemusia, môžu byť prihlásené kdekoľvek, kde sú výhodné benevolentné predpisy - aj v suchozemskom štáte. Lebo veľkí môžu všetko a malí musia držať hubu. Lebo veľkí platia tzv. zákonodarcov - to je najväčšia úplatkáreň a nie Slovensko.Ani lietadlá nemusia na emisnú a koľko vypustia za rok ? Milióny ton. Tie intervaly by bohato stačili tak ako boly- 3 roky. A tie pokuty by stačili 20 €, lebo ked zmeškám, absolútne nič sa nestane, ani neohrozí. Permanentní výtržníci a zlodeji neplatia nič. Ked ma parazit nakope do hlavy, neplatí ani 1 €. Zákonodarci = špinavci.
 

Herr Ludo HC,

pokuty za omeskanie su naozaj ako pisete chrapunstvo, preco auto ktore stoji doma na dvore musi mat platnu TK a EK tiez nechapem. Co sa emisii tyka neviem aky dokument ste pozerali, pravda je ale taka ze emisie lodnej dopravy na km a tonu nakladu su najnizsie oproti akemukolvek inemu sposobu dopravy. Navyse v pobreznych vodach musia lode prejst na palivo s nizkym obsahom siry. Predpisy sa postupne sprisnuju a je jedno kde je lod registrovana, zalezi kde sa plavi. Tiez v leteckej doprave su tlaky na znizovanie emisii. Ziadna z tychto veci vsak nema taky vplyv na zivot Vas a Vasej rodiny tak ako to akym autom jazdite Vy a obyvatelia Vasho mesta. Neda mi sa neopytat, ak ma Vase auto najazdene 34 tisic km a bol ste 3x na kontrole, znamena to ze je min. 8 rokov stare. To je najazd max. 4250km rocne. Clovece naco Vam je auto? Prave auto s ktorym sa jazdi malo alebo zriedka je nachylnejsie na rozne zavady, argumentovat preto nizkym najazdom km v prospech predlzenia intervalu TK/EK je scestne.
 

Dobrý odhad

môj fiat punto má 8 rokov. Keby vyrábali nejakú krytú elektrickú trojkolku s dojaazdom 100 km, tak by mi to stačilo. ale treba radšej drahé hračky pre bohatých snobov najlepšie 200 kW pre jeho ctenú veľkoriť. To určite zachráni planétu. keby som býval v meste, tak ho naozaj nepotrebujem. Čo už dôchodca najazdí - doktorovi a odviezť nákup...ked prší, inak sa snažím hýbať na bicykli. keby som mohol zdravotne, chcel som voľačo pobehať po Európe a k moru, ale nedarí sa mi. Nerozumiem, prečo je auto náchylné na závady, ked sa málo jazdí. Je v garáži, nie je hrdzavé, nemá otlčený podvozok, čo sa tam pokazí tak aby to bolo nebezpečné ? Ten dokument bol nedávno v TV, ale dajú to radšej neskoro, aby to videlo čo najmenej ľudí. Tuším sa to volalo "Skryté aspekty lodnej dopravy".
 
Hodnoť

Otazka ak zaplatim pokutu

Co ak nemam platnu STK+EK, zaplatim to do 15dni za 220 EUR a co sa deje dalej (to som sa nikde v ziadnom clanku nedozvedel)? Pytam sa preto, ze ak mam auto v zahrancii a momentalne som tu na rok a pol (mam vynimku na vozidlo, kedze som tu docasne -zmluva- na rok a pol bez prihlasenia) a akurat mi skoncila STK+EK, cestovat hore/dole 5000 km cenovo a casovo je to ovela drahsie ako zaplatit 220 EUR.
Takze, co sa stane ked zaplatim pokutu, co nasleduje dalej? Mozem mat dalej neplatnu STK+EK bez postihu SR? (pravdaze, ak ma zastavi policia v SR pri ceste domov, tak je jasne, ze dostanem blokovu pokutu, ale ci mi nieco hrozi, ak mam stale auto v zahranici bez platnej STK+EK so zaplatenou pokutou...)

Dakujem.
 


Najčítanejšie


  1. Martin Greguš: Poslanec Blaha vs ETIKA. Viete aké predmety Ľ. Blaha učil na Akadémii policajného zboru? 1 983
  2. Peter Gregor: Čierno biela sloboda - Zanzibar. 1 148
  3. Martin Greguš: Matovičov status o obyčajných ľuďoch a dôchodcoch. Je to správna "interpretácia" situácie? 602
  4. Michal Porubän: Senzácia : O poslanca Ľuboša Blahu prejavil záujem Oxford,Harvard a aj Princeton ! 528
  5. Stop alibizmu: Solidárne zdravotníctvo - choroba štátu, na ktorú zomiera oveľa viac ľudí ako na Covid-19 504
  6. Simona Kyselicová: Ako som začala predávat' medovníky v zahraničí || Život v Nórsku 433
  7. Michal Šimečka: Dedičstvo Fica a Pellegriniho - sme poslední v EÚ 368
  8. Martin Ondráš: Prvý minister novej vlády o ktorého sa zaujíma generálna prokuratúra 323
  9. Karolína Olšavská: Dve sestry alebo Kam môže dospieť zlo zasiate rodičmi 292
  10. INEKO: Samosprávy vstupovali do koronakrízy s dosiaľ najnižším dlhom 246

Rebríčky článkov


  1. Peter Biščo: Tata Fico & Pele syn - večerné rozhovory 2.
  2. Peter Biščo: Tata Fico & Pele syn - večerné rozhovory 1.
  3. Martin Krištoff: Problémy dodávok vakcín korigujú akcie farmafiriem
  4. Olívia Lacenová: Kuriérske spoločnosti sa zviezli na silnejúcich online nákupoch
  5. Stanislav Jurčišin: Kapitalistický úžernícky režim v plnom rozkvete. Quo vadis?
  6. Michal Ičo: Tibor Ičo- Stromy
  7. Stanislav Martinčko: Čo všetko hodinku meral Pellegrinimu krajčírsky majster???
  8. Jozo Peric: Chorváti chcú aj napriek pandémii euro. Chorvátsko ho prijme v roku 2023
  9. Vladimír Bohm: Zrušenie Trampových profilov urýchľuje koniec sociálnych sietí
  10. Dušan Seberíni: Nehádžte perly pod svine. Príhovor ministrovi zdravotníctva


Už ste čítali?